Wednesday, October 31, 2007

FRAMGÅNG!!!!!!!!!

Ville bara tala om att jag i tisdags, den 30/10, skrev på ett kontrakt för en lokal i Midsommarkransen. Så galet roligt att jag nästan smäller av! Det lönar sig att leva sin dröm! Som jag har letat, kotaktat värdar - bostadsrättföreningar - förvaltare, pratat runt med alla mysiga småföretagare i Midsommarkransen, kikat in genom fönster mm.

Som en sista grej (fast jag hade nog kommit på något mer också), la jag ut en önskas hyra - annons på BLOCKET. Efter fyra dagar ringer en man - Anders, vars stämma jag aldrig kommer glömma,
- Jag ser på BLOCKET att du letar lokal i Midsommarkransen.
- Ja
- Har du fått tag på någon?
- Nej, inte än.
- Jag har två.
Den ena var som klippt och skuren för mig och jag åkte och tittade på den på stört. Perfekt! Anders ger min tillgång till lokalen nu men står för hyran till årsskiftet. Goda människa! I tisdags signade jag på kontraktet och nu är lokalen MIN!

Det här var bara början! Sen har veckan fortsatt med rolig föreläsning på Handelsbanken, medverkan i DN. I helgen står Anna och jag på underBARA BARN-mässan och coachar föräldrar tillsammans med Kronan.

Som final på en helt galen vecka så håller jag och Anna seminarium på mässan på söndag kl 13.15. Men innan det ska jag kvista över till tv4 och medverka i Nyhetsmorgon söndag.

JAG ÄLSKAR MITT LIV!

//Åse

No comments: