Sunday, September 23, 2007

Jag köpte stövlar istället!

Här kommer fortsättningen på mitt försök att vara lättroad som en 2-åring. Det gick inte bra! Jag försökte verkligen och skrattade väl då och då men det var liksom inte äkta kul.
Nähä! Vad blir jag glad av då?

I torsdags stod det klart vad som gläder mig. Gjorde värsta reafynden! Två par stövlar och ett par hur snygga stövletter som helst! Tillsammans skulle de kostat 4393:- men...

... jag betalade ENDAST 1097:-!

Jävlars vad glad jag var för det! Jag är faktiskt glad fortfarande. Jag behöver liksom bara tänka på hur snygga de är, vilket klipp jag gjort och att det faktiskt är mina, bara mina, alldeles egna stövlar. Jag tippar på att lyckan kommer hålla i sig i alla fall den här veckan också. Sen kan jag ju försöka fundera ut något nytt att köpa eller något annat sätt att bli glad på.

Rea-glädje är äkta glädje! Det kommer nog min 2-åring också lära sig.

//Åse

No comments: